Tisdag 21 December 23.50

2010-12-22 @ 00:01:16
Maybe I'm just feeling old?

I varje fall så lider jag utav konstant ångest eftersom att det inte känns som att jag gör någonting vettigt i livet just nu. Som om att jag bara tar plats till ingen nytta.

Och det faktum att morgondagen inte är en rättighet utan ett privilegie får det hela att kännas ännu värre. Det finns så mycket som jag skulle vilja göra men som jag inte gjort än. Jag ägnar mina dagar åt att förbereda mig för en framtid som det inte finns någon garanti för. 

Varför finns ens dom här tankarna i min skalle, det är inte normalt ?

Detta ska jag i varje fall ha avklarat under 2011

- skriva klart min bok
- lära mig ett nytt instrument (någon som har något förslag?)
- söka till idol (för upplevelsens skull, är medveten om att mina sångtalanger inte är dom bästa)
- berätta saningen för honom ... (älskar dessa hemlighetsfulla fjortisuttryck!)

ja, nu kommer jag faktiskt inte på något mer, men är öppen för förslag på fler saker  !

Kommentarer
Postat av: mmatilda

BANJO! :D

2010-12-23 @ 14:21:44
URL: http://mmphotos.blogg.se/
Postat av: Em

aare går bra, 200 kr för dom!

2011-01-04 @ 14:46:14
URL: http://emmeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback