Torsdag 16 Decmber 11.53

2010-12-16 @ 12:02:36

Everybody loves school

Sitta vid datorn i skolan = blogga. Världens enklaste ekvation.

Just nu har jag svenska och borde egentligen skriva en berättelse eller dikt men ja, det finns annat som lockar mycket mer. Tillexempel att titta runt på olika gymnaiser även om det är ganska ångestframkallande. Har ingen aning om vad jag ska gå. Alternativen är...

Design på folkuniversitetet
Musik på sundsta
Bild på sundsta
Nv med musik på älvkullen
Hultsfred

Alltså en hel del alternativ fler än vad som är bra. Någon som har något som skulle kunna vara till hjälp eller ?

Fuck me.


Kommentarer
Postat av: therese

Svar: Ja det har jag faktiskt :D Märket är Revlon o det finns att köpa hos nästan alla frisörer :) Vet inte vad själva inpackningen heter men det är en rund, vit förpackning och den kallas vardagligt för färgbomb. Kenza bloggade om den här om dagen förresten :) Kostar cirkus 180kr i nypris tror jag! Du kan få köpa min för en hundring annars, har använt den tre gånger så det är en hel del kvar :) Ha handskar på dig när du använder den bara, och akta handdukar/duschdraperi osv haha. färgar av sig som fan. Den är grym!

2010-12-16 @ 17:31:16
URL: http://therrorrese.blogg.se/
Postat av: therese

Kan även bidra med att maten och stämningen på Sundsta är awesome!

2010-12-16 @ 18:26:53
URL: http://therrorrese.blogg.se/
Postat av: therese

svar: Ja absolut, jag kommer upp över imorn redan :) då tar jag med den!



Jo hon har rätt, jag gick på älvkullen först (fast linjen hör egentligen till sundsta om man ska va noga, höhö) men jag bytte linje så nu går jag på sundsta! :) Dom har massa sköna aktiviteter hela tiden, spexet tex. som är nu i veckan, det är typ som showen på kvb fast man driver med olika linjer, lärare och typ youtubeklipp. SJUKT KUL. sen är det matätartävling, tårtbakartävling, poängjakten där man ska göra sjuka grejer för att få poäng och den som får mest vinner en dator, iphone eller liknande haha. Massa sådana olika påhitt! Så jättebra val av skola om du skulle välja sundsta, fast sen är det väl egentligen linjen som angör antar jag :))

2010-12-17 @ 13:31:30
URL: http://therrorrese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback