Måndag 4 Januari 02.04

2010-01-04 @ 02:10:34

You just have to belive.

Detta inlägg kommer antagligen inte vara speciellt intressant och läsa men eftersom att jag kommit fram till att jag skriver allt det här för min skull bryr jag mig inte speciellt mycket.

Miljoner tankar rusar omkring i sakllen på mig just nu och jag kommer verkligen ingenstans. Jag tänker på det som hänt, det som kommer hända och det jag hoppas kommer hända. Och jag klarar verkligen inte av och få ihop det. Jag vet varken ut eller in just nu. Vet inte vilka jag kan lita på, vilka jag verkligen älskar och vilka jag borde låta höra till det förflutna. Och sen kan jag inte låta bli och och tänka att jag kommer förlora dig en dag. I nästan alla fall brukar det sluta så men jag vill verkligen itne att det ska göra det i det här fallet. Jag älskar dig och vill ha dig vid min sida för alltid! <3

/Annah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback