Onsdag 19 Maj 08.32

2010-05-19 @ 08:28:34
Isak e gay :)

Isak är jobbig och klagar på typ allt som man tänker skriva. Till exempel som att man sitter i skolan vilket man brukar skriva om det är det man gör. Men nu bara för att han sa så kan jag inte skriva det :p Och nu sitter han och psykar jennifer, men det är bara bra. Då sitter han i alla fall inte och klagar på det jag skriver.

Har även kommit fram till att jag är i behov av att beställa kläder så det blir väl och göra det efter komfirmationen eftersom att jag får 500 + pengar från släkten :) tror inte alla är kreativa nog och komma på något och ge mig så det blir nog en hel del pengar. MEN, måste köpa present till emil också, fyller år på fredag. Men har ingen aning om vad jag ska köpa till han , några förslag eller ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback