Onsdag 19 Maj 10.51

2010-05-19 @ 10:59:56
Filmrecension var det...

Sitter i datasalen och ska göra en recension , som jag även skulle göra för typ en vecka sen men som vanligt så gör jag alltid annat vilket innebär att jag kommer få göra det hemma istället. Förstår inte varför jag kan göra det jag ska så jag slipper sitta hemma med skiten. Nej, får väl ta det ikväll eller något.

Funderar i alla fall på och köpa en bikini men jag hittar ingen snygg:o tittat runt lite men det finns nästan aldrig någon som passar. Här är i alla fall några som jag tittat på...





Som det är just nu lutar det mest åt att jag köper den nedersta men jag vet inte om jag vågar beställa, känns som att det inte kommer passa för fem öre om jag gör det för jag har ingen aning om vad jag har för storlek på bikiniar:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback