Onsdag 1 September 20.27

2010-09-01 @ 20:30:45
Att blogga eller att inte blogga

Linn tyckte att jag skulle göra en liten uppdatering förut och jag tyckte det var en riktigt jävla dålig ide men nu sitter jag här och bloggar i alla fall :) Nu när skolan börjat består mina eftermiddagar av massa sovande, tv och datanördande och lite läxor då och då. Bestämt mig för att satsa på skolan iår faktiskt ! Äckligt bra betyg är vad jag behöver för att (med riktigt väl utvalda ord) komma dit jag vill i livet. Funderar på och gå frisör, har gjort en del tabbar men jag lär mig väl hur man gör för att inte göra dom sen på gymnasiet i sånna fall ;) Ska i alla fall försöka slänga ihop en bloggdesign nu under kvällen så håll utkik efter det ! (säger man håll utkik...?)

Kommentarer
Postat av: -linn

tack annah! :)

2010-09-04 @ 19:09:21
URL: http://sweetshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback