Hemmafrun som talar

2011-08-21 @ 17:47:31
Efter idag kan jag nog säga att jag har blivit en etablerad hemmafru. Har städat, diskat, handlat och lagat med. Med andra ord har jag hunnit med allt jag hatar på en och samma dag. Men det positiva är att inte en enda grej är där den inte borde vara, att det inte finns så mycket som ett odiskat glas och att jag antagligen inte kommer behöva handla förens nästa helg.

Imorgon börjar skolan vilket innebär att jag borde lägga mig tidigt men något säger mig att jag inte kommer att lyckas med det. Har inte riktigt fått in den rätta dygnsrytmen än. I sjävla verket har inte ens försökt att få in den.

Skulle behöva ta mig en promenad dels för att ta reda på hur lång tid det tar att gå till skolan men mest för att se till att jag faktiskt hittar dit. Med tanke på att jag gick vilse på vägen hem ifrån mataffären igår så borde jag inte ha allt för höga förväntningar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback