Time to be personal

2011-02-09 @ 19:30:40

11 sanningar

1. Jag överanalyserar i stort sett allting
2. Att prata känslor är inte riktigt min grej
3. Jag förknippar inte kärlek med sex
4. När jag var mindre var jag skolans största mobboffer. Fult hår, smått överviktig bäverliknande framtänder, halva finnland bostt i fejan, you name it!
5. Jag hatar att vara kär men blir lätt kär i kärleken så fort jag får lite fjärilar i magen.
6. Det finns inget som jag är riktigt bra på. Att falla på mållinjen - det är min grej det!
7. När folk frågar vart jag bor eller hur min familj ser ut så vet jag inte riktigt vad jag ska svara. Sulle behöva svara med en hel novell på båda frågorna.
8. Jag är nervös utav helvete inför morgondagen
9. Jag mår riktigt kasst, riktigt ofta. Men jag pratar inte om det. Stoppar helst undan känslorna långt bak i skallen.  
10. Ibland känner jag mig riktigt jävla kass på precis allting. Fast ja, man skulle kunna säga att det är bekräftat att jag inte räcker till.
11. Jag kan inte låta bli att undra varför jag delar med mig av detta ?


Kommentarer
Postat av: mmikaela

Sv: Haha, nej vad pinsamt att jag stavade fel. :$



Anna, du är stark, du klarar det! Det vet du själv. :) Och Nationella (om det är vad du syftar på) kommer gå fiiiiiiint!

2011-02-09 @ 20:55:00
URL: http://mmikaela.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback