Långa nätter

2013-02-08 @ 02:18:43
I ärlighetens namn så har jag saknat lite att blogga, nästan så att jag funderar på att börja med det igen. Få ut alla tankar som snurrar runt i huvudet på just mig, anna sofia magdalena björ. Uppdatera omvärlden om mitt oerhört intressanta liv och mina djupa filosofiska tankar.

Hur är det nu för tiden då? Jo, det rullar på. För tillfället lite trögare än vanligt. Bryter ihop var och varannan dag och undrar hur fan jag hamnade i den här jädra röran. Sitter ena stunden och tänker "varför måste man bli känslomässigt involverad och binda upp sig, kan man inte bara träffa någon och ha roligt tillsammans?" för att i nästa övergå till "buhuhuhu jag klarar inte vara ensam något mer, jag kommer dö ensam med min katt och aldrig mer få känna en annan människas närhet, buhuhuh." Men nog om min psykiska ohälsa, point made.

För övrigt så är jag nu mera bosatt i säffle där jag bor tillsammans med min katt i vad jag skulle beskriva som en skolåda med kök ungefär. Inte allt för mycket att hänga i julgranen. Mitt hem mår ungefär som jag mår, kaos.

Men hur går det med skolan då anna, du som alltid varit en sådan stjärnelev? svaret på den frågan är käpprakt åt helvete. Transport går fin fint men resterande, njaaaaaaaa.

Där hade vi alltså en liten update för vad anna björ har för sig om dagarna nu för tiden. I vilken riktning hennes liv gått (neeeeeråt) osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback